Chci prodat / pronajmout svou nemovitost

 

Vaši nabídku nemovitosti odborně a s péčí zpracujeme a zobchodujeme v těchto jednotlivých krocích:

  1. Osobní návštěva makléře na nemovitosti - za účelem seznámení se s nemovitostí a jejím okolím, a zjištění technického stavu nemovitosti.

  2. Konzultace ceny nemovitosti - doporučení makléře dle jeho zkušeností, stavu nemovitosti a jejího umístění, statistických dat a aktuální vývoje trhu (porovnání dle konkurenčních nabídek na trhu).

  3. Příprava nemovitosti k prodeji/pronájmu - doporučujeme nemovitost „odosobnit“ od Vašich osobních věcí (rodinné fotografie, aj.), které by mohly budoucím zájemcům bránit v jeho představách o bydlení ve Vaší nemovitosti, samozřejmostí je čistota a funkční technický stav.

  4. Uzavření zprostředkovatelské smlouvy - tohoto kroku se naši klienti určitě bát nemusí, naše realitní kancelář nikoho do podpisu smlouvy nenutí !!! Veškeré naše smlouvy jsou transparentní a srozumitelné. Slouží spíše k potvrzení ústní dohody a strvzení jasných podmínek obchodu. Naše realitní kancelář má na výběr několik zprostředkovatelských smluv od jednoduchých souhlasů s prezentací nemovitosti na inzertních portálech, přes nevýhradní smlouvy až po exkluzivní. Klient a jeho spokojenost je pro naši realitní kancelář to hlavní, smlouvy a provize jsou až produktem vedlejším...

  5. Zpracování profesionální prezentace - pořízení fotografií nemovitosti a jejich následná finální úprava, kompletace dokumentů, vyhotovení plánku nemovitosti, vytvoření krátkého a vystihujícího popisu Vaší nemovitosti, který bude sloužit k webové a marketingové propagaci Vaší nemovitosti.

  6. Zařazení nemovitosti do databáze nabídek - tzv. „exportování“ nabídky na veškeré dostupné inzertní portály (viz. soupis níže) vč. webové stránky naší realitní kanceláře a zdi našich sociálních sítí (Facebook, LinkedIn apod.).

  7. Práce s nabídkou Vaší nemovitosti - pravidelná aktualizace nabídky (jejího textu a fotografií) vč. upřednostňování Vaší nabídky před konkurenčními tzv. TOPováním (převážně na portálu Sreality.cz, Eurobydlení.cz a Reality.iDNES.cz), vyvěšení propagační plachty na Vaši nemovitost (s informací: NA PRONÁJEM / NA PRODEJ), vytvoření videa či prezentace fotografií umístěné na zdi našich sociálních sítí, párování nabídky Vaší nemovitosti s našimi současnými poptávajícími klienty. O veškerých těchto krocích budete pravidelně naším makléřem informováni !!!

  8. Prodejní prohlídky - veškeré termíny prohlídek se zájemci jsou s Vámi předem domluvené a těsně před termínem i závazně potvrzené, možností je samozřejmě zapůjčit makléři na základě předávacího protokolu klíče od Vaší nemovitosti. Vaše účast na prohlídkách samozřejmě není nutná, makléř naší realitní kanceláře Vám má primárně průběh obchodu ulehčit a ušetřit Vám čas. Prodejní prohlídky se konají výhradně se zájemci, kteří vyhovují Vašim požadavkům a splňují finanční podmínky daného obchodu.

  9. Rezervace Vaší nemovitosti vhodným zájemcem - v případě vyhovujícího a Vámi schváleného zájemce přistupuje naše realitní kancelář k podpisu tzv. Smlouvy o rezervaci nemovitosti, na základě které zájemce složí u naší realitní kanceláře rezervační poplatek (dle předem dohodnuté výše), kterým si Vaši nemovitost závazně rezervuje a naše realitní kancelář tak získá čas na přípravu veškeré potřebné smluvní dokumentace a vy máte jistotu, že se podařilo najít vhodného zájemce o koupi / pronájem Vaší nemovitosti. V tuto chvíli je prezentovaná nabídka Vaší nemovitosti stažena z inzertních portálů.

  10. Příprava smluvní dokumentace a její podpis - naše realitní kancelář v rámci své odměny (= provize) hradí veškerou přípravu smluvní dokumentace (u PRONÁJMU: nájemní/podnájemní smlouva, předávací protokol, formuláře na převod dodávek energií aj.; u PRODEJE: smlouva, na základě které dochází k převodu vlastnického či užívacího práva k nemovitosti, smlouva o advokátní úschově kupní ceny, advokátní úschova kupní ceny, vyhotovení návrhu na vklad vlastnického práva na příslušný katastrální úřad, předávací protokol, formuláře na převod dodávek energií aj.). Veškerou smluvní dokumentaci řeší naše realitní kancelář přes renomovanou advokátní kancelář sídlící v Praze, kde jsou připraveni s Vámi projednat jednotlivé kroky převodu nemovitosti či zodpovědět jakékoli dotazy ke smluvní dokumentaci. Před samotným podpisem jakéhokoliv typu smlouvy je Vám vždy zasílán návrh k prostudování a případným úpravám. Pro zajištění Vašeho komfortu se veškeré podpisy převodních smluv (u prodeje) konají v naší kanceláři, u nájemních/podnájemních smluv se naopak snažíme podpis spojit i s faktickým předáním nemovitosti novému nájemci, tedy na adrese Vaší nemovitosti.

  11. Předání nemovitosti - v rámci přípravy smluvní dokumentace Vám naše realitní kancelář připraví i předávací protokol pro předání Vaší nemovitosti do užívání novému vlastníkovi či nájemci, kde je kromě stávajícího stavu Vaší nemovitosti i uvedeno vybavení předávané současně s nemovitostí, příp. shledané nedostatky, stávající stavy měřidel energií, počet předávaných klíčů aj. Součástí tohoto jsou i potřebné formuláře na převod dodávek energií, na vyžádání i fotodokumentace stávajícího stavu Vaší nemovitosti.

  12. Poprodejní servis - zajištění pojištění domácnosti a jejího vybavení, stěhovacích služeb, úklidu, malířů, řemeslných prací drobných oprav (až po kompletní rekonstrukce), vyklízení nemovitostí aj. 

 

A jaká je naše odměna ???

Kromě sjednané provize především Vaše spokojenost, úsměv na Vaší tváři a

případné zaslání referencí a doporučení Vašim známým, přátelům, rodině a kolegům :-)

 

Budeme moc rádi, když se s prodejem / pronájmem Vaší nemovitosti obrátíte 

právě na naši realitní kancelář Dream House Reality a jednoho z našich profesionálních makléřů ...

 

Celý dokument si můžete stáhnout zde.

 
Makléři
Obchodní ředitelka / realitní makléřka

Tereza Karlíčková
+420 735 125 325
tereza@dreamhousereality.cz
Certifikovaná realitní makléřka




Realitní makléřka




Realitní makléřka




Realitní makléř